niedziela, 15 kwietnia 2018

Golden Rose WOW! 05

Nudziaki niezbyt pasują do mojej jasnej karnacji, ale i tak je uwielbiam <3
Pojemność - 6 ml

  • wygodny, cienki pędzelek,
  • dobre krycie - ja na paznokciach mam 2 cienkie warstwy, ale jedna grubsza też już kryła bardzo dobrze,
  • lakier nie robi smug i bąbelków,
  • ma ładny połysk.
  • lakier jest zbyt wodnisty i spływa na skórki.
  • Lakier jest całkiem fajny. Jego mała pojemność sprawia, że jestem w stanie go zużyć do końca. Mało kiedy byłam całkowicie rozczarowana lakierem z serii WOW!, a ten może nie należy do moich ulubieńców, ale sprawuje się bardzo poprawnie. 





Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. piękny jest, idealny dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten lakier i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier i przyznam, że nie zauważyłam, żeby rozlewał się na skórki ;) Może to zależy od konkretnej sztuki ;) Ale za to mam problemy z ich kryciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nudziaków nie lubię na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka sztuk z tej serii, ale z racji korzystania z hybryd nie sięgam po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń