czwartek, 21 września 2017

BeBeauty Long Lasting Nail Enamel

Lato się skończyło, a ja dopiero nabrałam ochoty na morskie odcienie :D 
BeBeauty Long Lasting Nail Enamel
Lakier ma odcień pięknej, morskiej zieleni. Jego pojemność to 8g. Dostępny okresowo w Biedronce.

  • przyzwoite krycie - 2 warstwy,
  • przyjemna konsystencja - dość rzadka, ale dzięki temu lakier łatwo się nakłada,
  • wygodny pędzelek - wąski i precyzyjny, idealnie miękki,
  • lakier ma ładny połysk,
  • nie robi smug.
  • lakier mi zbąblował pomimo długiego czasu schnięcia poszczególnych warstw.
  • Lakier jest bardzo przyjemny w aplikacji. Jego jedynym mankamentem są pojawiające się bąbelki. Jeśli dobrze pamiętam to nie pierwszy raz zrobił on takiego psikusa. Mimo to dość dobrze mi się go nosi na paznokciach i wygląda całkiem nieźle. 


BeBeauty Long Lasting Nail Enamel

BeBeauty Long Lasting Nail Enamel

BeBeauty Long Lasting Nail Enamel

BeBeauty Long Lasting Nail Enamel

BeBeauty Long Lasting Nail Enamel

BeBeauty Long Lasting Nail Enamel


Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. Rzadko spotykany odcień, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor - to jeden z moich ulubionych ogółem <3 kiedyś kupiłam sobie podobny - chwilka zerknę jaka firma.... o Eveline i bardzo farbował mi płytkę paznokcia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z BeBeauty jeszcze lakiery nie miałam. Bardzo ładny kolor, szkoda, ze robi bąbelki, ale i tak pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet mam ten lakier w domu :D ale jeszcze go nie używałam :) ładnie wygląda na paznokciach to może na weekend sobie zafunduję takie mani :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby byl z jakims czarnym akcentem to mani to byloby idealne na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :) Mam coś podobnego z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, ze kolor bardzo ciekawy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier i u mnie nie dzieje się z nim nic złego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorek taki inny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda choć denerwowało by mnie powstające bąbelki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek bardzo mi się podoba, ale sam lakier nie bardzo do mnie trafia przez te bąbelki.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor śliczny, ale nie lubię rzadkich konsystencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek i wyszło Ci super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jakieś 3 kolorki z BeBeauty, ale u mnie zupełnie się nie sprawdzały... Pełne buteleczki powędrowały do kosza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobny odcień z Lovely, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwny ten kolorek, ale ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zdjęciach bąbelki prawie niewidoczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek jest prześliczny! :)

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog, paznokcie wyszły znakomicie 😊zapraszam na nowy post. http://klaudiaonelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor, chyba nigdy nie miałam takiego odcienia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolorek! Noś to, na co masz ochotę, pogoda i tak się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor, a Twój kształt jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń