niedziela, 1 kwietnia 2018

Wibo Seasonal Hits 1

Dziś u mnie na paznokciach fioleto-błękit :)
Pojemność - 8,5 ml

  • wygodny i precyzyjny pędzelek,
  • przyjemna, rzadka konsystencja,
  • lakier nie smuży, nie bąbluje,
  • standardowe krycie - wystarczą mu 2 cienkie warstwy.
  • kiepska trwałość,
  • słaby połysk.
  • Lakier to typowy przeciętniak. Ani mnie nie zachwycił, ale też nie sprawił zbytnio problemów. Za to kolor ma fantastyczny i dość niebanalny. Pamiętam, że długo szukałam takiego chłodnego, pastelowego fioletu.






Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Kolor całkiem ładny :) Z tej serii już lakierów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kolor piękny, niebiański :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda trwałości, bo kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek jest sliczny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Minus typu kiepska trwałość jak dla mnie definitywnie eliminuje dany lakier. A szkoda, bo kolor jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może i przeciętniak ale kolor śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor prześliczny ;) Ale za lakierami Wibo nie przepadam, bo u mnie też króciutko się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor, szkoda że nie wytrzymały...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń