środa, 15 listopada 2017

Chameleon Flakes Nails | Born Pretty Magical Series M012 Destiny Fairy | Born Pretty Store Review

W roli głównej lakiery Born Pretty Magical Series :)
Użyłam/ I used:


Recenzja Born Pretty Magical Series M011 Eternal Life TUTAJ.
Born Pretty Magical Series M012 Destiny Fairy to przepiękny flejkowy lakier. Po jednej warstwie otrzymujemy efekt topu, natomiast po 2-3 warstwach pełne krycie. Pędzelek jest gruby i miękki - bardzo wygodny. Pojemność - 9 ml. 
Nie doszukałam się wad :)

Born Pretty Magical Series M011 Eternal Life review HERE.
Born Pretty Magical Series M012 Destiny Fairy is a beautiful sequins nail varnish. 
Nail polish need a black base, full cover in 2 layers. The brush is thick and soft - very comfortable. 
Capacity - 9 ml.
I didn't find disadvantages :)











Link:
Kod: #39972
Cena/Price: 3,69$

Sklepu Born Pretty nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Ma on niesamowicie duży asortyment lakierów i wszystkiego co niezbędne do zdobienia paznokci. Kupić tam można także inne kosmetyki oraz biżuterię :)
Sklep gwarantuje darmową dostawę w przypadku nierejestrowanej przesyłki.

In Born Pretty Store you can find nail polishes, nail art accessories, cosmetics and jewelry :)
The shop guarantees a free delivery for unregistered shipment.

Otrzymałam także kod APKX31, który daje 10% zniżki na nieprzecenione produkty :)
I also received APKX31 code, which gives 10% discount on all original products :)


Pozdrawiam



30 komentarzy:

  1. Coraz lepsze te pazurki masz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki mega obłędne :) Chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Kiedyś muszę coś od Ciebie podpatrzyć i spróbować zrobić u siebie samej na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki, efekty kameleona bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne paznokcie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mani! Bardzo mi się podoba i samo mani i oczywiście lakier flejkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, beautiful nail art. I'm your new GFC follower.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakież to cudne! Zakochałam się w tym zdobieniu ;) Niby proste, a tak efektowne! Genialne ;) Wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdobienie! Bardzo mi się podoba i jakie równe te paseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, też zamierzam kupić ten flejksowy lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! podziwiam Twoją kreatywność :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyszło;) ja to nie umiem ładnie malować paznokci :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze mam ochotę na jakiś wzorek na paznokciach ale jak przychodzi do malowania to mi się nie chce i maluję na jeden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt. Podobają mi się paznokcie podzielone na pół. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. można się zatopić w tym kolorku <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo fajny jest! Nawet nie wiedziałam, że taki efekt uzyska się przy nałożeniu go na 2-3 warstwy ;) uwielbiam takie duochromowe połyskujące kolory *.*

    Też są czarne i nawet się nad nimi zastanawiałam :D Jednak stwierdziłam, że jak szaleć to na całego i nie żałuję wyboru :d Czarne mam pół szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier ma naprawde świetny i magiczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten matowy kolor, ogólny efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny efekt daje ten lakier, a wgl bardzo mi sie podoba połączenie z tą tasienką!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne paznokcie!!! Chętnie wykorzystam pomysł :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń