niedziela, 15 stycznia 2017

What Is Love?

W dzisiejszym zdobieniu wreszcie wykorzystałam naklejki wodne z napisem "love". Postawiłam także na moje ulubione, stonowane kolory.

Do zdobienia użyłam:

Nadal nie mogę się zdecydować czy ten lakier z Bell to bardziej beż czy jednak brąz :P






W takim świetle jak dziś moje dłonie barwą przypominają zdechłego kurczaka xD 
Nie mogę się doczekać wiosny i słonecznych dni ;)

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne. Nie wpadłabym na tego kurczaka! :D No co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wkomponowałas tę naklejkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdechły kurczak:D Kolory razem wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten błękit jest super :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolory :)
    A z tym kurczakiem, to trochę przesadziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te lakiery z rimmela - jednej z najlepszych jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, bo takie eleganckie i subtelne

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejka idealnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a gdzie Ty tego kurczaka widzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh tak jakoś mój kciuk kojarzy mi się z udkiem kurczaka :D A nie chcę zmieniać temperatury kolorów, bo wtedy lakiery wyjdą nie takie jakie są w rzeczywistości :P

      Usuń
  11. Tez korzystam z naklejek wodnych, fajna sprawa. Paznokcie prezentują się świetnie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie sama nie wiem, czy beż czy brąz :D w każdym razie- kolor bardzo ładny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten beżo-brąz jest piękny. Ja też czekam już wiosny!!1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne lakiery i kształt paznokci też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolorki , jak dla mnie to bardziej brąz.

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEPIĘKNY EFEKT FINALNY! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę ten szaroniebieski kolor niż beżowy, ale w połączeniu oba fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolorki i śliczne paznokietki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdechłego kurczaka haha :D
    Tez nie mogę się doczekać wiosny:)
    Kolorki są piękne!
    Zazdroszczę pazurków:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Beżo-brąz :D hahah "zdechłego kurczaka" <3 Ostatnio jestem fanem takich stonowanych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo delikatne i takie jakoś stonowane za bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam problem z patrzeniem na dłonie w zimie zwłaszcza jak mam lakier w odcieniach niebieskiego czy zielonego... zdechły kurczak to mało powiedziane :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki są mega!! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to taki brudny beż :D Fajne zdobienie, chociaż proste :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozbiłaś mnie - zdechły kurczak :)

    Niestety obecnie większość z nas ma problemy z oświetleniem.

    OdpowiedzUsuń