wtorek, 2 października 2018

Tropical Manicure

Pożegnanie lata :(
Goodbye summer :(
Użyłam/ I used:

Duży arkusz składa się z 12 sztuk naklejek wodnych. Wzory typowo letnie, z motywami kwiatów, tropikalnych ptaków, flamingów i liści monstery. Jakość naklejek jest bardzo dobra. Są one dość cienkie, dlatego nie polecam przycinać dokładnie mniejszych wzorów - ja tak straciłam dwa flamingi, bo ich głowa skleiła mi się z tułowiem :( Ale za trzecim razem się udało :D

The large sheet consists of 12 pieces of water stickers. The patterns are typically summer, with floral motifs, tropical birds, flamingos and monstera leaves. The quality of the stickers is very good. They are quite thin, so I do not recommend pruning smaller patterns - I lost two flamingos because their head stuck together with body :( But the third time it worked :D








Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store.
I received the nail studs in collaboration with the Born Pretty Store.

Link:
Kod: #43597
Cena/Price: 1,59$

Sklep Born Pretty obchodzi swoją 8 rocznicę. Z tej okazji przygotowano wiele zniżek i niespodzianek dla klientów :) Promocje trwają od 10 do 16 października. Jeśli ktoś się skusi w tych dniach na którąś z promocji to zachęcam do wpisania w komentarzu zamówienia mojego kodu APKX31 - każdy kto skorzysta z kodu otrzyma darmowy prezent :)

The Born Pretty store celebrates its 8th anniversary. On this occasion the store were prepared many discounts and surprises
 :) The promotions are from 10 to 16 October. If someone tempts you in these days for any of the promotions, I encourage you to enter in the comment order my code APKX31 - anyone who uses the code will receive a free gift :)



Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie ;) Takie wakacyjne ;) Aż żałuję, że lato się skończyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie! Uwielbiam flamingi i tropikalne liście, więc całość bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie :) Bardzo wakacyjne! Aż wróciło to letnie ciepełko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mam ogromną słabość do flamingów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny zdobienie, wyszło naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdobienia :) Bardzo mi się podoba mi się ten mały liśc na różowym tle w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flamingi rządzą:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super! podoba mi się połączenie kolorystyczne i to jak to wszystko ładnie współgra z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdobienie! Naklejki wodne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń